fredag, november 21

Gjorde nationella provet igår, kände att min berättelse verkligen sög... att den var så dålig, hade inte världens bästa koncentration heller trots att vi fick 100 minuter på oss att skriva uppsatsen :/ Men jag valde iallafall rubriken "My decision" och ja... vilket passande ämne ;p haha skulle bli skitledsen om läraren stämplade ett stort IG på mig :( För då måste jag verkligen, verkligen vara med på alla lektionerna resten av december :p Jag som ville jobba :/
Apropå jobba, trodde jag skulle jobba idag och imorgon inne i stan, men jag hade tydligen skrivit fel :/ Men gick därifrån med en glad min iallafall, för Nacka Forums Body Shop ska ju tydligen öppna nu på torsdag och jag ska få vara med där :D hehehe ;p jävlaru vad medlemskap det ska bli!! :p Jobbar nu iallafall för fullt till nästa helg kommer nog inte ha tid för att ägna mig åt utgången nästan vecka... om jag inte drar ut på lördag, men nej tror inte det. Känner verkligen att jag bara vill vara hemma och dega mig framför tvn på dem nya serierna morsan tvingade mig på igår hahah nu har jag bara så gott som fastnat vid den :p
Tja, en timma kvar innan flickorna mina tar tåget från dem till mig :) Weii, PARTY ikväll, speciellt när man fått reda på att man är heelt fri och imorgon skulle brorsan komma förbi och borra i väggen så att tvn kan komma upp :)


Och sen dekorationerna... fan vad hett det kommer bli :D:D hehehe
Ni som inte vet vem jag är. haha ja, jag har fastnat för svart och vitt...
Ska beställa hem datorhögtalarna snart också, förmodligen ganska snart när jag träffar mamma så får hon betala åt mig så länge. Fotar lite mer när jag satt upp tvn imorgon om vi lyckas borra hahaha... :P

Well, ska dra mig till soffan och fortsätta glo på serierna, så mkt drama i dem hahah :D loves it!
Love;




Inga kommentarer: