torsdag, november 27

HELT SLUT... efter nyinvigningen av butiken i Forum Nacka!
Visst, 30 minuter med kommunalt hemifrån mig, men det kändes fortfarande som en evighet hem efter jobbet :/ Vart superglad strax innan jag skulle sluta jobba med en statistik på nästan 40,000! Men nej, då fick man höra att chefen hade förväntat sig 100,000! Helt galet!
Men innan jag avslutade mitt pass, så köpte jag mig deras juledition smink, ska väl ta och köpa deras silvriga eyeliner när jag har lite mer pengar i fickan ;p


IMORGON, kommer jag allvarligt vara heeelt slutkörd!

10-13; TBS Gallerian
13.30-16; Nationella prov i Eng B
17-20:30; TBS Forum Nacka


kommer springa hem till min säng imorgon och stänga av telefonen resten av kvällen, för jag ska vara törnrosa för en kväll hahaha! :D




Inga kommentarer: