söndag, november 30

Nedräkningen har börjat, mitt liv har snart slutat att sväva runt. Har snart fått mitt liv återigen tillbaka. Ser ljuset som jag börjar närma mig till. Lite starkare, lite bättre, japp det är jag det :)

Precis fått hem låtarna som spelas på jobbet haha absolute christmas 2008, sitter nu och lyssnar på julelåtar ;p "Nu tändas tusen juleljus" hahaha! :p Så otrolig stark känsla! ;p
Fastän att jag inte firar jul så speciellt mycket än att ta emot och ge presenter till nära och kära, ut och kroga och sen rulla sig hemåt...
För det var nämligen för första gången i mitt liv, som jag firade en riktig svensk jul haha krångel!
Det var lite småtjafs, julskinka, hemmagjord senap och massa annat gott, smaskigt och slaskigt! :p Roligt var det att få fira med människor som verkligen hade traditionen i sitt blod ;p

MEN... i år haha är det åter till krogen, har bokat in mig till julfesten redan nu haha JAG SKA DIT, bestämt :p Namwan skulle gå med mig ehehe, sweet :) Sen nyårsfesten, jag skiter i, dem ska ha öppet till kl 5!! haha dem sa iaf nu när jag gav förslag till att de skulle ha öppet till 5 ist för till kl 3 att det ryktas att dem kanske ska ha öppet till kl 4 istället :D Men fan, kommer vara helt slut redan halva kvällen ;p hoppas att man får gå ut på något sätt och se fyrverkeri i söder ;p
SEEN... är det nyår som gäller!! Då är det VIP bås med tjejerna som gäller, kanske några pojkar också om de vill :D Bara och säga till mig så fixar vi ;p YÄÄY :p

Just ja, haha fick så pass mkt julkänsla att jag tar och sätter in det på bloggen ;p

Inga kommentarer: