fredag, december 26

Först ut till allt! Säger grattis till min killkompis som fick sin dotter igår, PÅ JULDAGEN!
Fan lyxigt och fylla år på juldagen, men endast en present om året... lite minus där men ah.. haha :P Iallafall, den lyckliga flickan heter Marywil Angelina, väldigt fint och ovanligt namn ;)
Grattis återigen brorsan ;)

Så tillbaka till min lilla julhelg...
23/12
Efter att min tjejkompis bangade ur och sa att hon inte hade råd att följa med mig på julfesten vart jag lite osäker om jag skulle dra eller inte :/ Men efter att ha pratar med E så sa hon en vis sak iallafall, att även om jag går dit själv, så kommer jag stöta på alla mina kompisar där, ingen chans att jag kommer vara där själv heller... Så hon hade rätt, men jag drog med några andra, jag och sex andra flickor, så jädrans roligt vi hade :D
Alla var där...
Men sista halvtimman har ju inte så rolig, slutade med att polisen kom och jag stod där med en kompis med bojor och halvnäck, doh...
Allting flög så snabbt förbi mig och jag vart kidnappad hem till en killkompis :/ haha! och konstigt nog så frågade killkompisarna efter vart jag tog vägen dagen efter :p
Men jag kom hem lagom till mammas lilla fest för hennes kompisar, vid tre tiden :) va helt slut från dagen innan... men sov jävligt gott på kvällen ;p hörde inte ett ljud från köket :p

25/12
Skulle ha dragit till Västerås med några killkompisar, då vi inte hade en aning om vad vi skulle göra, men det ställdes in och jag drog hem istället för att fixa lite dricka, flickorna tog tåget ner till Sthlm och vi drog oss vidare till Dembow, vaa heeelt borta mot slutet av festen, tog dricka av alla människor jag kände därinne... och lyckades ge ut mitt nummer 4 ggr, massa meddelanden idag hahah! :p Och så aggressiv som jag var när vi satt och väntade på att J's kompis skulle rulla förbi med bilen när vi vart klara med Kebabhouset utan kebab hahaha! Dem va skitsura på mig, antagligen för att jag pratade för mycket ;p Jävla människor från mango som satt och irritera mig för att jag e kines? :/ Så jag och E stod och skrek åt varandra för varsitt problem för att få ut agressionen haha :D Men sen så lugnade det ner sig när jag kom hem igen :) Men jag tackar flickorna för en underbar och rolig kväll... aa tills allt bröt ut ;p

Men nu ska jag kila iväg och äta lite, kom nyss hem från jobbet ;p
Skriver lite om dagens händelser lite senare om jag orkar...

Hugs N Kisses/

Inga kommentarer: