torsdag, december 4

Jag blev utmanad av Erickahh

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

8 favoritprogram
* Desperate Housewives
* Heroes
* 2½ men
* Scrubs
* Gossip Girl
*Americas Next Top Model
* Simpsons
* Prison Break


8 saker jag gjorde igår
* Jobbade i Götgatan
* Var på posten och hämtade lite kläder och mina högtalare
* Hade film/myskväll ;p
* Åt mat
* Funderade djupt på min saknad
* Duschade
* Pratade i telefon med flickorna
* Lagade min matlåda

8 saker jag ser fram emot.
* Att få fast anställning inom jobbet ganska snart
* Nyår i söder ;p
* Ut och dansa i helgen med Yesika <3
* Min 20 års dag
* Avsluta den jävla komvux utbildningen den 18e Dec
* Åka till Hong Kong
* En kompis bröllop 2010 i Filippinerna hehe ;p
* Att Erickah tar och flyttar ner till Sthlm jävligt snart ;p

8 favoritrestauranger
* Mongolian BBQ Djingis Khan
* McDonalds
* Sawadee
*Arigato
* Jerusalem
* Kungshallen
* MITT HEM
* Yummy Yummy :)

8 saker på min önskelista
* Mp3 Spelare
* Ny dator
* Ny mobil
* Fina kläder, spec. klänningar :D
* En egen lägenhet
* Min saknad <3
* Avklara min barndomsdröm och klara utbildningen till flygvärdinna ;p
* Få vara med min syster igen, saknat henne som bara den <3 :(

Utmanar; Cissi och Chells

Inga kommentarer: