onsdag, december 24

Så då var äntligen mina 6 av 6 dagar äntligen fullgjorda, totalt över 110 timmar på 2 veckor, verkligen utarbetad... gör ont som bara den i axlarna :(
Men det lönar sig till nästa löning..!!
MERRY CHRISTMAS ALLA :D
eller jaa... min julafton var ju verkligen rolig och underbar tills sista halvtimman/kvart kom, vart kaos mellan några bekanta och vänner...!

Det var så roligt, exakt alla var där och hade roligt för att fira in julen :) Rullade runt från vänner till vänner ;p men sen så kunde grabbarna inte låta bli att kramas med varandra, de ville inte vänta cirka 15-30 min till, för att göra upp ute... så polisen vart ju inblandad och sen så lyckades man bli kidnappad från medborgarplatsen med svart taxi hahah!

Kom hem till tre tiden, perfekt då mammas gäster kom, nu sitter dem i köket och spelar mahjong och jag väntar på att börja "hot-potta" !! :D så jävla gott ;p men jag blir så mätt så snabbt, inte så roligt :( sen jag förstår inte när de pratar på mitt språk, lite för djupt för mig *-)

Men här kommer det upp lite bilder från gårdagen ;p lyckade bilder iallafall!
Och min klänning... hmm haha aa många som tappa hakan hihi ;p mee liiikess! :D
Nyår snart då, och har börjat få lite beslutsångest om vart jag ska fira... med E & J i Dembow till kl 5 eller med alla andra i GK till kl 4? (Nu stod det i deras hemsida att de har öppet till kl 4... )
Så jag vetefan vart jag ska ta vägen haha ;p får se om jag hittar något sällskap till GK, men fan att fixa VIP bord för 400 kr där är ju jävligt lockande jämfört med GK som har på 2000 kr...(?)
Om jag inte hade ångestbeslut igår så skulle ja lätt ha köpt förköpsbiljetterna igår då de släppte de i smyg ;p Men faaaan....!!






Love;





Inga kommentarer: