tisdag, januari 27

Hälsosam mat idag?

Kunde inte hålla mina tankar borta ifrån att jag verkligen måste ha den där väskan, en mini-väska med samma "design" som min stora... haha.
Så vad hände? Jo, jag köpte den :p lite gulligt att jag går och köper en likadan som är mindre bara hehehe...

Men satt och åt hälsosam-lunch med Teerak idag ;) Det vart Bolero med en cesarsallad. Den var faktiskt god med kyckling och bacon ;p Sen så fick jag veta att jag nu har typ 5 pers som jag känner som jobbar där :p Wihii :D

Efter att ha gått runt i stan med Teerak så drog vi till HK trading och småhandlade lite sen ville grabbarna fika lite, körde på en grön the och sen var det bara och dra till tunnelbanan och däcka hela vägen hem... Helt slut idag, slösade min energi igår på överdos haha! :D

Så nu när jag sitter hemma, med mamma bakom mig som säger att vi ska äta en nästa hel-vegetarisk middag ;p fan det här börjar gå bra med grönsaker... - i really like it ;)

LOVE;

Inga kommentarer: