torsdag, januari 22

Mina myror i brallan lyckades till slut ta en paus när jag satt på en nagelförlängningsbehandling... Ena nageln gick nämligen av och så fick jag erbjudandet av en gammal tjejkompis att hon behövde en "modell" till hennes slutprov så det vart jag och Namwan ;) Tillbringade totalt 6½ timma i salongen för bara naglar, och nej jag visste verkligen inte vad jag gav mig in på :o vill inte ens veta hur mina naglar ser ut när jag tar bort tipparna:/
Lite ovan än, men det lär nog fixa sig snart :]

Efter att ha varit i Mariatorget så drog vi till Gamla Stan och käkade Dim Sum med mamma och sen en snabb runda inne i stan, vart så slut när jag kom hem att jag lade mig direkt till sängs, fast då ringde Jay och sa att han skulle titta över en snabbis, precis som andra människor så vart han livrädd för min mamma hehe ;p lite läskig är hon ju med hennes seriösa blickar :p

Så nu sitter jag och krigar för varje minut att vara uppe så att jag kan sova ordentligt bra inatt, för imorgon är det shopping som gäller med Namwan ;)
Vi kom överens också alla tre att jag får dra med henne till Thailand, ioförsig kommer vi att åka med hennes pappa och småsyskon dit men vi splittras redan i flygplatsen då vi ska spendera vår första vecka till Bangkok/Pattaya sen vidare med flyget till Phuket och sen ev. till någon annanstans annars tillbaka till Bangkok igen ;p Biljetten var ju i sig inte så jättedyr landar väl på 5000 något? Så jag räknar med att jag kommer ha ganska mycket i fickpengar... så att jag klarar mig bra där :) sen bara och spara igen till kompisens bröllop i Filippinerna ;) So exited! Vi kommer att åka någongång mellan juni och juli, säger ju det! Jag ska vara en pepparkaka när jag kommer hem igen!

That's all folks!
Puss!

Inga kommentarer: