onsdag, januari 7


So, new year with a new looky style?
Var inne i Bikbok, häromdagen på min lilla lunch när jag sprang på en fint litet klädesplagg. Lite singoall-aktig tröja kan man väl förklara det som antar jag? Väldigt len och härlig faktiskt!
Har aldrig tänkt innan på att ens skaffa min garderob sådana klädesplagg förut, men hade den idag och var verkligen så mysig att jag knappt vill hoppa in i pyjamasen också har jeansen tagit in min vardag igen! Lyckades bli av med jeansen ett bra tag och gick runt i leggings i cirka 2 månader snart :( Men nu, nu är det tröjor till midjan och mina jeans som är inne hos mig igen ;p
So, lyckades hitta lite underkläder idag, den utvalda temat för denna gång... tog jag starka och ovanliga färger (det var nämligen ett pris för 3 st... så det var bara att plocka på, haha!) Men körde på svart, turkos och lila, faktiskt de enda färgerna som inte var svart eller vit eller rosa.
Men SEN... så lyckades jag hitta inne i MQ ett par gula jävlar från Björn Borg, ajo, jag körde på idag! hehe med Angie som min klädesplaggsbedömmare kunde ju inte bli bättre! ;p
Fick veta också att E hade likadana... hahaha! Får väl gå runt i stan någondag med dem ;p :D
Tog bild haha när jag var med Angie ;p hahaha skitroligt att få träffa han igen! :P
Dagens mat för mig när jag såg A var STEAKHOUSE inne i Kista Gallerian, skulle beställa mig en kyckling med ciabatta bröd som var slut och väninnan som jobbar därinne rekommenderade biff, så jag tog en, men att jag inte har förstått än är att kyckling är mitt liv, inget annat, så åt typ hälften sen lämnade jag maten, kändes lite för knöligt med en massa köttbitar inne i en såå stor macka! ;p visste att jag skulle ha tagit en pizza istället! FAN DÅ!
anyways...

och så lite om Angie och hans mat för dagen, träffade han och frågade om han ville äta med mig, det första han sa var JAA! BUUUUURGER!! hahaha vilken skojare! Oh, yes, burger vart det för han, gick och trallade iväg till Texas Burger's kö och när han kom tillbaka snackade han om hans lilla trip igen, till Filippinerna, Japan, HK o lalala o sen till USA och köra road trip om han hann hahaha, fan vill också!! Men vart faktiskt inte så imponerad på hans hamburgare, en heeelt vanlig med lite kött och bacon, fan brorsan! Vi kör på en Mc Donald's nästa gång!
Och så började snacket igen om Riga komma fram, jag från Nyköping/Västerås till Riga och han från någonstans i England och så möts vi där. Fulladdad kamera med laddare, tom minneskort, fullt med cash i plånboken och en småtom bagage! Oh, longing already!
Men fan nu när jag tänker på saken, lätt att jag drar till Västerås i några dagar och sen tar flyget därifrån istället! :D Fan, mysigt och vara antingen hemma hos E eller J och sen bara chilla iväg sitta i ett flyg i knappt en timma så är man framme, boooorta från Sverige!
Hm, I LIKE IT! ;p
Sen så är det planerat också att jag ska kidnappa mig och morsan till Thailand om några få månader, bara smyga iväg till värmen, oh, får inte glömma... HK också! Sen komma tillbaka och vara stekbrun innan sommaren satt igång i Sverige :D Sen fylla 20 och röja krogen med mina älsklingar! :D Fuck no att jag ska ha hemmafest Mac! Förkrök kan jag lätt ha men fanimej mer än så! Men ja... lite långt och längta till nu kanske men...
HOLD ON...! 142 DAYS LEFT!
Love;


Inga kommentarer: