söndag, februari 22

Dag 5 utav behandlingstiden av mina antibiotika tabletter... *phew* halva tiden har gått, längtar tills alla tabletter är slut bara... Jag är helt slutkörd på dagarna när jag vaknar, snurrig och typ tanken jaha så nu ska jag sitta uppe i 12 timmar och göra absolut ingenting hemma... *suck*

Satt och lyssnade på en massa musik igår, också då jag bestämde mig för att slänga in en spelare med det musik som jag älskar, kanske är vissa lite deprimerande, men, det är typ jag... med dem låtarna, dem jag lyssnar och sjunger tyst för mig själv på tåget.

Jag vet inte längre vad jag ska göra, jag och två andra tjejer hade planerat vår resa till Thailand i Juni, men... mamma ville följa med. Sa till henne strängt att hon får skylla sig själv som hade flyttat fram mina förhoppningar om att få åka till thailand i ett år, orkade inte mer, därför jag tog tag i min krage för att för en gångsskull åka, med kompisar, eller rättare sagt en kompis och hennes kompis. Träffat den andra tjejen kanske en eller två gånger... Men hur som helst, mamma ville att jag skulle senare åka med henne till Thailand (igen) och Hong Kong senare under november. Ioförsig där jag betalar bara flygbiljetten samt mina egna fickpengar, men kul och åka till Thailand två gånger med 4 månaders mellanrum? :s :s Jag vet inte vad jag ska göra!!
Jag som haft världens drömmar om att åka utomlands med kompisar, utan mamma för en gångs skull, slippa all tjat från mamman.... all festande, shoppande, ätande med tjejorna :D
Mamma som alltid tjatat om att åka själv på resa, att nu när hon får chansen att åka så väljer hon bort den, utan vill istället att jag ska åka med henne :s Men är verkligen inte så sugen, hade mina egna fickpengar till hong kong sist, det var inte alls roligt, trots att hon sa innan mina pengar, mitt beslut över vad jag vill köpa, det var inte alls så, utan mest jag får inte köpa det... för ja är dum i huvudet finns säkert billigare framöver men det fanns inte och hon vägrar gå tillbaka dit igen, eller så att den är så pass stor, tar plats i bagaget eller för tung, kommer sno åt sig vår bagagevikt... Att jag kommer åka med tjejorna är verkligen 100% för min del, så det blir ju av så länge alla dem också åker..

Gosh, måste dra mig till affären snart och fylla på mitt sockerskåp, typ det som fått mig undan från illamåendet :/

Okidoki, klar för mig här idag..^^
Love; C

Inga kommentarer: