söndag, februari 8






Jag hade faktiskt redan vetat om självaste händelsen cirka en vecka innan jag fick reda på det idag. Men vart överlycklig för att han ens diskuterade med mig? Han berättade att han vart intresserad över ett hotell utomlands, för att skämta om det så sa jag bara ooh, rabatt till boende eller?? :P Han var seriös och sa nej, jag vill att du arbetar för mig där, om du vill och förklarade med massa grejer hit och dit.

Han ville även att jag skulle hjälpa honom på ett annat ställe som tar lika lång tid för mig att åka dit än där jag jobbar idag. Okey, kanske 10 min mer... men äh :p hehehe
Anyway, väntar på svar från den ansvarige :) Är iallafall på om han låter mig, mig är det inga problem alls. Känns nästan bra så, om mamma låter mig åka kommer vara nära till pappas släkt i Hong Kong, kanske får ett bättre relation med systern?
We don't know, I don't know...

Jag vet inte vad jag ska göra, pratade med mamma nyss, hon sa att hon aldrig skulle låta mig åka till utlandet för att jobba, men jag känner att jag vill så gärna göra det, så starkt. För att kunna lära mig en ny kultur, ett nytt språk, ett nytt land överhuvudtaget. Lite små besviken faktiskt. Hon sa till mig, enda anledningen som skulle få mig att åka är att jag flyttar ut, men värt och betala en hyra på kanske 5000 för att bara knappt bo där i en vecka? :s I'M SAD.. :(

Så, sitter här efter att ha vart med 2 sömnlösa nätter, var och krogade igår med E, inne i nivå och mango. Skulle ha dragit till en kinesisk nyårsfirande grej igår i Flemings, men vart aldrig av, det kändes inte alls värt att gå dit o betala för inträdet så det vart åt nivå istället, hade asroligt hela kvällen igår ;) Passade samtidigt på att fira en killkompis födelsedag, han vart överlycklig att jag kom dit hehe :p Hade suttit o terroriserat min telefonbok timmar innan det vart utgång, så när man kom till klubben så kände man kanske 20 pers haha :D Precis som en FR fest, med lite mindre folk som man kände då kanske :/

MEN JAG VILL... fasiken, vill jag det så ska jag fanimej få det! Skiter i vilket, kan vända upp och ner på mitt hem för det, och mamma vet exakt till vilken person jag är.

Inga kommentarer: