söndag, mars 15

FR POKERTUNERING @ PLAYCHERRY.

Så, efter att jag hade lurat hit M till Skarpnäck för att vi skulle kolla på lokalen som han aldrig hann till p.g.a. förseningar med lokaltrafiken så satt vi och myste en stund, tills jag kom på att det var pokertunering idag som anordnades utav FR och Playcherry, trots att jag är väldigt kass på poker så tänkte jag joina iallafall :) Man vet ju aldrig hur kassa människorna där är ;p haha
men lyckades åka ut på typ 50e plats av över 100! Lite stolt får man väl ändå vara :)

Tackar till exet mitt som lärde mig hur hela pokergrejen fungerade, och till E som fördjupade mig i det hela med hjälp av FB's pokerapplikation haha!

Så vi fortsatte med spelet; E åkte ut på typ 40e plats och sen så satt M bakom mig helt nervig inne i spelet lyckades sjunka från 120 tusen chips till 20? Så det var väl inte så mycket än att ta över datorn och slänga ut han till baksidan för att röka så att han kunde ringa sen, vips så efter en stunds krigande så fick vi ut jäveln från bulgarien eller vart han nu kom ifrån, och vann hela första platsen med 85€ och en VIP bord på en utav FR's fester :] Yääy!

OBS! Anklaga absolut inte på att det var fusk här, för vi satt aldrig på samma bord och spelade alla vi tre... Utan det var bara som ett stöd som vi fanns där för vår vän som satt där helt stressad bakom mig...

SÅ... innan spelet hade börjat så planerade vi att prispotten skulle gå till min och M's fest som kommer att hållas på min 20 års dag! Och drar iväg på en snabbkryssning strax innan FR festen i Berns för att skaffa oss massa hinka allt från öl till cider, vodka till eeh vodka? haha!
Och såklart så ska vi fira oss ordentligt på en utav FR's fester som kommer att hållas den 23/5 i Berns, hoppas vi... Ska försöka gnälla till mig den iallafall, som ni vet så är jag jäääävligt envis, både något som är en fördel samt en nackdel haha! :D

Nu sitter jag med min förskjutna middag som jag aldrig hann proppa i mig p.g.a. hypemoden som kom när matchen var som mest spännande! Och kom precis hem från Nivå när jag, M, Nam och Peter hade firat ute med en drink :)

I can't wait til the month of may! So much to do, with so little time :/

Ska fixa lite grejer till sen så blire och sova :D
Nattinatt! :D

Inga kommentarer: