fredag, mars 13

Jag vet inte om det är så att jag håller på att försvinna för mig själv ett tag nu, men jag känner mig väldigt dåsig, jag hoppas att jag inte börjar bli sjuk igen, precis när jag har blivit av med min mykoplasma (luftrörsinflammation)... och jag antar att det är biverkningarna som fortfarande sitter i kroppen trots att jag inte har tagit tabletterna i över en vecka nu? Men mina naglar mår inte alls bra, fast det är bara kanske tillsammans med min nagelförlängning jag gjorde tidigare... För jag kan verkligen se nu att mina naglar är jättetunna och så spricker dem i mitten väldigt ofta, nästan så att jag nu har kortklippta naglar på alla fingrarna, sprarar ut dem igen när jag känner att jag fått tillbaka mitt försvar, mina vitaminer...
Sen också att jag är jättetrött hela tiden, orkar knappt ens dra mig till garderoben för att möta upp dagen, så solig och underbar som den är, nej, vill bara sova... sova och sova... :/

Jag har iallafall anmält mig till arbetsförmedlingen nu att jag behöver hjälp för att leta efter ett mer fast arbete, gick faktiskt väldigt bra :) Han som jobbar där var väldigt trevlig och så har jag fått mig en handläggare som jag kan vända mig till, när jag har frågor :)

Också att jag har blivit samt med mamma igen har fått mig på bättre humör, det som egentligen hände sist var nog för att jag själv var på dålig humör och sen att hon skällde ut mig fick mig bara att må ännu sämre än vad jag redan gjorde då. Men tankarna finns fortfarande kvar där, jag vill ha en egen plats... så det är väl inte så mycket att göra än att hitta en lägenhet för mig själv där jag kan sätta mina fötter på och sen starta ett nytt liv. Men samtidigt så måste jag också ha ett stadigt jobb som ger en ordentlig inkomst där jag kan betala alla mina räkningar framöver...

Så fredag den 13e imorgon, IGEN... ännu en ursäkt för mig att stanna hemma. Orkar verkligen gå ut imorgon, så det blir mest bara hemmamys för mig. Mor var på operation igår och gjorde ett litet mini ingrepp på hennes tumme, så hon sprang runtomkring idag med en bandage-lindad tumme och hand... så det var ju hela tiden tummen upp för henne hehe :)

Ajaa.. ska fortsätta med min tunering nu, innan dem kickar ut mig haha! :P
nattinatt!

Inga kommentarer: