lördag, mars 14

Jag vet inte vad jag ska göra, men för er som inte känner mig tillräckligt väl, för att veta vilka jag respekterar och inte respekterar så kör jag om det igen; HATAR verkligen folk som ljuger/ljugit för mig om exakt vadsomhelst, när det kommer till pengar, gå bakom ryggen på mig, a räkna upp det själv för jag vet inte vad. Sen de människor som absolut inte respekterar mig, varför ska jag ens ödsla min tid på att ens titta på dig?! Det är en sak om du ljuger för mig för att du har en anledning till det, men finns det verkligen en anledning till att ljuga, då sanningen kommer fram förr eller senare? Person nr 1, jag trodde du verkligen kände mig, att jag verkligen avskyr lögnare, och ändå så träde du upp i mina ögon ljuger för mig, sen om pengar, skit jag bryr mig inte om jävla fucking 125 kr, MEN du kunde ha disskuterat med mig om att du inte har pengar att du kan betala senare, att du inte kan följa med VADSOMHELST, istället för att säga a jag betalade till han eller hon ta det från den personen istället, när du i självaste verket inte har gjort det! SKIT PÅ DIG! Tappade förtroendet för dig när du fick mig att ligga som mest lågt när du sedan tror att du gjorde det bästa för mig, verkligen inte!
Sen person nr 2, vad ska jag säga, ingenting alls, du är bekant för mig det har du alltid varit, men nu när jag vet att du inte respekterar mig så säger jag bara, varför ska jag ens respektera dig?
Skitsamma att jag inte fick komma till din födelsedagsfest, no care, men att du envisades med din satans gästlista för att trycka iväg mig och sedan kunna ändra den när några blondiner trippar in, BULLSHIT! FUCK vill inte ens se er och VERKLIGEN inte på min födelsedag!
Skitsamma om jag delar festen med en utav mina bästaste vänner och även om han har en del att bestämma, lokalen står på mig FUCKING SHIT KOM INTE! Tro mig kommer dra samma slutsats som du en gång gjorde mot mig. Gå inte och tro att jag bara har er som vänner, jag har mina vänner, några ni inte vet om bara! DRA DRA DRA!

Hursomhelst, så bestämde jag och mac att vi ska ha en fest tillsammans som kommer att ske samma dag som jag fyller 20, när han tar hans student, visst vi kommer ha gemensamma vänner, men jag har också mina vänner från min tid i skolan, sen arbetet sen mina flickor som inte många känner till. Pratade med dem igår, dem har faktiskt sanning i en grej, varför ska jag springa runt och bry mig om andra, när folk kanske inte ens bryr sig hälften av det jag gör mot dem? Jag ser fram emot festen, uppmärksamhet själv eller delad spelar verkligen ingen roll för mig, sålänge jag har min stora tårta och mina pojkar och flickor i närheten av mig, som står där bakom mig, som ABSOLUT INTE LÄMNAR MIG ENSAM FULL ELLER EJ!
Vet, vet det är också mitt ansvar för hur mycket jag dricker och hur mycket jag själv tål MEN kommer man tillsammans med ett gäng, så lämnar man stället tillsammans!

Jag har iallafall sagt mitt, kom inte sen och gnäll på festens andra halva att ni vill komma, för ni vet MYCKET VÄL vilket JÄVLA SATANS välkomnande ni får, en stövel i baken rättare sagt!

Well, THIS IS ME, ACCEPT IT OR ELSE YOU KNOW THE DOOR GETTING YOUR FUCKIN' ASS OUT!

Inga kommentarer: