onsdag, mars 4

Sitter här nyduschad och helt redo inför kvällens 23 timmars kryssning, något som jag verkligen ser fram emot! ;p funderar på om man ska dra sig mot Kista snart och hämta upp högtalaren som jag alltid haft med mig under mina kryssningar hihi :) lika lyckat varje gång ju ;p

Well, ikväll kommer nog bli det roooligaste kryssningen hitills, efter att ha kontrollerat och räknat alla som åker så är vi totalt 18 personer, det är vi folk från stockholm, några från västerås och england :) såå roligt!! :D
Jag och E tänker satsa på deras karaoke-program och sjunga lite ;p även om det kanske låter gräsligt, får se hur långt jag kommer, haha! Sen blir det väl som alla andra kryssningar som att dricka, ha kul, upp och dansa sen till sist fjanta sig lite ombord haha, vem vet vad vi alla kommer hitta på :p

Nää ska fortsätta med min packning så att vi kan röra på oss snart, just det, igår kom grabbarna till övernattningslokalen brevid :p kommer blir ganska mycket springande mellan lägenheterna hehe ;p

Well... gotta go...
bloggar mer när jag kommer hem, av det jag kommer ihåg :p

Inga kommentarer: