onsdag, juni 3

BIO!

Idag var det äntligen dags för bio, vet inte när det var sist jag gick på bio, hursomhelst, var med Monica, det var planerat att vi skulle se på änglar och demoner men något som inte vart av då vi kom fram till hötorget precis när filmen började och så var det en sådan lång kö... Så det blev knowing istället :) Så när vi kom fram till kassan så erbjöd de oss ett rabatt kort där man får halva priset på bio som gäller för 4 gånger under 3 månader, varför inte haha la bara till 10 kr! :D Så jag och tjejen har planerat att se på bio imorgon igen efter att jag jobbat klart, så DÅ blir det änglar och demoner.

Hursomhelst, jag tyckte faktiskt att knowing var en sevärd film, inte så värst bra till slutet men annars så höll spänningen till hela filmen ;) handlar om människor som kan förutse framtiden.. hehe mer berättar jag inte ;) Men huvudrollen har iallafall Nicolas Cage, inte direkt min idol, men a.... man ser iallafall att snubben börjar bli gammal... han blir ju bara mer flintis för varje film han gör haha! :D

Så på vägen till stan idag fick jag sällskap och pratade i telefon till Monica kom fram med tåget som satt fast någonstans ett bra tag : damn it... men det kändes bra på något sätt, inte som alla andra gånger där man har pinsamma tystnader där man inte vet vad man ska prata om och vill bara lägga på :s

Well, det var min dag idag förutom att jag har växlat mina pengar också oohoo baby here i come with my 42000 BAHT! mwahahah :D SHOOPPPPPING!

take care :)



bloglovin

Inga kommentarer: