torsdag, juli 23

dagens utflykt var till Tumba, hem till Stash och grilla... fast jag ringde aldrig tjejerna om att jag redan var påväg dit men tur som var så hittade jag vägen dit och att jag hann före dem innan de skulle ut till centrumet igen... så helt slut var jag när jag kom dit och bara slängde mig på soffan när tjejerna gick ut och killarna var ute me hundarna... då telefonen började ringa först var det niel sen efter han var det E som ringde... vi pratade ganska länge över en timma, det var längesen vi hade ett så vettigt samtal nu när jag verkligen tänker efter... Ett samtal som jag faktiskt smälte in ordentligt på vägen hem från Tumba. Det vi kom överens om var att jag fortfarande mognar, men jag har kommit ett steg längre, sitter inte och rodnar över komplimanger. Jag säger ifrån när jag inte vill och jag står för den jag är. Men jag har 'n så länge mycket kvar att lära mig... mycket kvar...

Hursomhelst, dagen idag var rolig, underbart, väldigt trevligt med ett umgänge, vi var hemma hos gladys pojkvän, stasiu. Sen tillsammans med dem var vi med Jonalyn, Ninoy, Gina, Sara och Marko som kom till slut, efter att jag hade övertalat honom litegrann :p

Det var jättegod mat! Och sen var det tårta efteråt ;p Sen hade vi karaoke, de andra spelade Wii (jag har typ redan tröttnat på spelen haha :p ska nog köpa mig nya när jag har pengar igen) Efter cirka 8 timmar spenderat i Tumba så kilade jag hem... trött :/ kroppen är än inte van vid att jag vaknar 11 :p hehee... yeees... börjar vända tillbaka dygnet igen wiihi!

Så här sitter jag nyduschad, ska kika lite på serier sen så ska jag kila mig till sängs när håret har torkat ordentligt (annars blire bara massa onödiga huvudvärk :/ )
Imorgon blire mot Rålis, woho, hoppas att det blir fint väder, så jag kan steeeka mig sista sololjan jag äger innan jag köper nytt, peter lovade och ge mig mina pengar imorgon så får se hur det blir hihi :)

Pusselipuss!

Inga kommentarer: