onsdag, juli 29

jag vet inte. huvudvärken börjar tränga sig in till mitt huvud. varför? jag hade ju redan släppt ilskan för några dagar sedan, vad brinner det i hjärtat för? "mm fann hei" säger vi på mitt språk, något som nästan betyder som faan då, inte värt. det är sant, inte för att det var något värt och behålla men undrar vad hon har som jag inte hade? dignity? som gjorde lite för mycket som kanske inte borde ha hänt eller? skitsamma. ångrar mig bara djupt med dem dagarna. suck. suckar igen. kanske dags och börja slänga några sms till killen i kiosken? haha! yees, en ny kompis! ;)

Nåt fel på ögat idag, haha, den bara flörtar till när jag pratat klart och ska säga hejdå hahaha stod och tänkte vad som egentligen hände inne i kiosken :o ögat levde i sin egna lilla värld! muaha.
Jag känner nästan att jag måste fatta mig ett beslut snart, har faktiskt redan sagt att jag har tröttnat på leken... okey jag känner inte killen. Men vi verkar verkligen leva i två olika världar... det kanske inte märks på mig men jag är blyg när det kommer till mer än kompisar. Har redan blivit tillräckligt besviken på dig, när jag ser dig med röken... *suck* Sen att din kompis går och pushar på mig att jag inte ska vara taskig mot dig? Jag tror redan att jag har berättat för mycket... om mig själv. Varför ska jag ens vara öppen mot dig, om jag jag sitter och ifrågasätter den informationen som jag hör av andra som du nästan vägrar att erkänna? Jag har sagt det förr, utseendemässigt, du är heeett... men jag vet inte, kanske för att jag aldrig riktigt haft någon som är så på som du är, som jag har uppfattat att du är. Men jag känner mig bara obekväm i den sitsen jag sitter i. Jag kan inte garantera dig något om du fortfarande står kvar där och väntar på mig. För jag vet inte vilka jag kommer stöta vid min väg tillbaka... Jag tror på att åldersskillnaden har nåt betydelse, du har levt ditt liv, du söker efter en speciell, är glad att du ser mig som speciell, men, mognaden som jag precis har nått upp till, att jag precis är 20? Jag har fortfarande mycket och lära, tror att livet blir för lugnt tillsammans med dig. Du påminner ganska många utav mina ex...? Du är gosig, charmig, lång, utseendet allt är fint, men det förvånar mig verkligen att jag drar mig tillbaka istället för framåt :o Something's happening :o

Ehh... aa får se hur det blir. Think that i need a break right now... *SUCK!*

Inga kommentarer: