torsdag, juli 23

Kära dagbok,
idag var det soligt ute, ganska varmt faktiskt... men vaknade tidigare än vad jag har gjort de senaste dagarna. Efter att jag hade latat klart så drog jag ut till stan, träffade michel i kungshallen sen promenerade vi till tunnelbanan sen tog tåget till rålis och träffade Cido där, vi snackade litegrann och lyssnade på det han hade och säga, som en vän :) var där en stund sen trallade vi vidare till parken i rådmansgatan, där träffade vi på low p, mark, tim och hans tjejkompis satt där också en stund och slösade på tiden sen ringde ty och frågade om jag ville med på buffé, men magen var inte så värst hungrig så vi skippade... Cherry kom också när vi var klara med parken, drog hem till Michel för att han skulle byta om sen frågade han om vi ville äta där, satt där en stund, pratade lite med hans mamma sen kom Po och vi åt god mat :) sen chilla en stund inne i mich's rum :)

Fick ont i ögonen sen och var jätteseg så drog och mötte mamma när hon slutade jobba, så vi åkte hem tillsammans :] oooch jag bara tar det luugnt ;)

kom överens med morsan, om jag inte får nå arbetspass nästa månad så ska mamma köpa SL kort till mig i utbyte mot att jag kommer någongång i veckan och hjälper henne vika servetter på jobbet :p det var ju en bra deal haha mitt busskort som slutar gälla på fredag :/ så får ta och sitta hemma några dagar till sen blire utflykt igen för mig hihi :)
Imorgon blir det vidare till Tumba, vart bjuden hem till Stash, dem skulle äta lite och umgås, längesen jag såg honom också så hehe passa på innan kortet går ut :o sen på fredag, ut och grilla med grabbarna hihi! ska bli roligt innan jag ska chilla ner mig heeeeelt och bara sitta i pyjamas hel tid :p brorssaaaan ni får komma hem till mig och chilla om ni saknar mig hehehe blir bara och sitta hemma 7-10 dagar, men det klarar jag nog av! Får leta upp lammkötten här i skarpnäck annars i värsta fall, hyra film hos snyggingen utanför ;) muahaha!

Nu ska jag borsta tänderna sen slänga mig till sängs!
Pusselipuss! <3

Inga kommentarer: