onsdag, juli 8

Soo what happend...?
Grillfest hos mig i måndags, var bara en slumpmässig grej som jag och cherry hade planerat som jag sedan bjöd in folk till, faktiskt så var stämningen helt okey och alla klappade sina arslen och drog till tolv tiden, skulle följa med grabbarna till busshållplatsen men visade sig att de precis hade missat bussen. Sen när de kollade upp SL så hade de missat sista tunnelbanan också... Tråkigt men det sov hos mig istället och vi satt ute drack lite sen in i lägenheten igen och soova... Det var lite trångt och varmt hemma, speciellt inne i vardagsrummet. Plockade den största snark-fian till garderoben med stängd dörr haha... Tål verkligen inte ljud om jag ska sova gott :)

Dagen efter... hmm... tisdagen alltså. Mich hjälpte mig och diska allt från festen och Kit plockade undan madrassen :) snälla pojkar jag känner :p Sen fortsatte vi att dega, kollade på massvisa med filmer (och såklart så hade jag redan sett alla filmer så det var bara och se igen), ingen orkade röra på sig så dem sov över igen. Haha just ja, grabbarna hittade på lite hyss när po hade däckat, vet inte vad de höll på me men jag satt vid datorn när de hade lagt tandkräm på hans hand och hällt någon krydda och fimp i hans näsa hahaha... men det kändes taskigt så gick och hämta papper innan han hann kladda på sig själv (och ev. täcket? haha, pallar inte tvätta... : ) så grabbarna vart lite sura när jag tog bort grejen hahaha :p well... im not evil ;p

Onsdag, SEEG fortfarande men var morgonpigg satt själv inne i köket och åt frukost medans folk fortfarande sov på sina platser... haha kom ut satt vid datorn en stund sen däckade igen när po hade dragit till jobbet, sen får ett samtal om något som hade gått ut som ledde till inte mer än knas knas KNAS!! Well, anyway så var det tänkt att jag skulle tralla ner till stan och jag skulle runt i stan med chell efter att hon hade slutat jobba men TBS (thebodyshop) ringde typ kl 15 och bad mig komma in kl 17. short time though, but i didnt even doubt a second over my choice... Såklart så går jobbet före en runda på stan, pengar ju... och jag är så beroende utav det en längre period framåt. Resor att tänka på längre fram...
Så kommer in med en total summa på 5500 och dagen mål låg på 12 sa min kollega till mig, tänkte faktiskt inte så mycket på det idag som jag annars brukar göra, för mycket har hänt på sistone som gör att jag inte är så engagerad som jag annars har varit... Men lyckades utan någon speciell anledning nå målet tror jag för det låg på 11 någonting innan jag drog därifrån till stängning men jag köpte också för typ 500 så hann inte se statistiken : och så glömde jag skriva in att jag hade jobbat idag i kalendern få be någon kollega göra det imorgon åt mig *suck

Träffade Joey och Joey idag, den första Joey han kom till mitt jobb och bad mig om en tjänst, hans släktingar hade kommit till sverige så han är typ som deras guide :p haha stackars liten han var med mig en stund på jobbet innan folkruset kom från ingenstans :s hela butiken va fylld med folk och jag va helt själv :s scary... visste inte vad jag skulle göra... en kund ville ha hjälp sen en ville betala och jag skulle kolla samtidigt som att ingen skulle sno varor från butiken :s
Sen när jag slutade jobba så kom chefen in för att stänga och räkna kassan så sa jag hejdå till joey gick till tunnelbanan och hälsade på den andra joey, fick samtal efter samtal, efter samtal och jag drog till rålis för att chell var där hon sa till mig och komma. När jag kom dit så drog dem : onödigt att jag ens kom... sen tog vi tåget och när vi väl var framme i skarpnäck typ så får vi båda sms om vi ville me killarna, tackade nej på en gång... är så trött... känner att jag vill vara hemma i lugn och ro idag, chell också, hon ska jobba tidigt och ett långt pass imorgon :/ stackars henne... så dem får ha det så roligt där ;) Och jag ska väl ta och lägga mig inom några minuter, hade tänkt att jag skulle slänga mig på soffan och kolla på serier men nä orkar inte ens det just nu håller på att sitta vid datorn med stängda ögon. Well, får se imorgon om jobbet ringer igen, förhoppningsvis inte sista minuten igen för jag vill gärna kunna planera mina dagar också och inte bara sitta vid telefonen och invänta samtal från de :/ känns ju fel om jag ska svika mina vänner för att jag får in ett samtal efter att jag har lovat speciellt om det är samma person :( oavsett hur mycket jag vill jobba...

Well klarar verkligen inte en minut mer... ta hand om er :)

Pusselipuss :)



bloglovin

Inga kommentarer: