torsdag, juli 16

Well, finally im done with my last issue that i got from my mother.... YEES i bought this mattress from JYSK! Its ordinary price was 749 :- so the special price was 425:- buut what happend?... Du vet jag trodde att jag skulle vara lite smart och ta med mig mitt bankomatskort denna gång då jag glömde den hemma sist :/ så 95 på kontot och resten kontant, allt skulle ju bara bli så perfekt :) Tills... jag kommer till kassan och de säger att de inte tar kort :/ Jag frågade de vad jag skulle göra då jag inte kom på något, det första hon säger är att jag ska ta ut, men det funkar väl inte? Och ta ut 95 kr? haha så jag drog upp de konanterna jag hade, kanske hade jag mer pengar än tänkt? Så tar hon i kassan pengarna och skriver ut kvittot sen säger det är lugnt :)

Så jag vart ju lite chockad, well well, dagarna har gått bättre än tänkt, men jag vettefan vad du tänker på, försöker få mig att tro något dåligt. Seriöst, trodde verkligen bättre än så om dig... Du som alltid klagat på E för det hon har gjort? Och så står du och skyltar med det?! Hoppas att det verkligen inte är som jag tror!

Inga kommentarer: