torsdag, juli 2

YEES! Fått reda på min löneförhöjning nu... var bara tvungen att ringa kontoret för att höra, men branschvana hon sa något om att jag måste ha jobbat i snitt 3 timmar per dag för att kunna nå till 1 års branschvana vilket jag tror att jag har gjort, jag vet inte måste typ räkna ihop alla mina timmar :/ och sedan dela med 365 dagarna eller nåt sånt jag vet inte, men enligt kollektivavtalet från 1/4 så skulle ja ha fått några kronors förhöjning, 102,11! Tänka sig på helgen, nu väntar jag bara att få jobb i en utav bolagsbutikerna så är den lönen garanterad, men kista butiken är ju lite annorlunda så jag ska prata med chefen där om hur vi ska göra med min lön i 2 månader nu, när jag egentligen skulle ha fått mer? Kanske får en tusing extra av dem? Vem vet? haha :D

Men just nu så pallar jag verkligen inte med att räkna med siffror, allt är bara upp och ner... suck
Förresten så var vi ute igår i GK, förväntade mig faktiskt mycket mer, så därför vart jag också fett besviken, när dem bara hade den lilla golvet där nere :/ musiken var ju bra men fett lack över brudar som inte ens har råd med garderob för 30 kr, (entrén var gratis före 2230... ) och ställer sina fetaste väskorna mitt på den lilla dansgolvet och sedan tar dessa fyra tjejer 1 meters avstånd och börja röra på sig, visst några av dem dansade fint och andra som skulle skaka på sig skakade ju inte mer än självaste brösten då hennes arsle inte syntes? haha :p Nope, pallade inte drog därifrån redan före tolvslaget och Chell följde med mig hem igen, typ 3e natten på raken nu... så vi kollade på notebook :p den va bra... men jag som alltid brukar vara så dramatisk av mig när det kommer till filmsmak så föll det endast ett tår från mitt öga :o amazing men det är definitivt värd att se den igen :p

Well, jag ska väl lägga mig i sängen och trösta mig med sömn i det här fina vädret pallar inte vara ute... för jag har kommit in i en mode igen, SPARA PENGAAR... och börja lååååsa in mig själv :D

LÖÖÖÖVE



bloglovin

Inga kommentarer: