söndag, augusti 16

BARA JAG SOM KÄNNER AV...

Humörsvängningarna...? Jag känner inte att jag mår bra direkt, för det gör jag inte... Kan bli irriterad för det minsta. Tappade verkligen min koncentration, lyckades tappa en hel back med glas och koppar idag på jobbet, såklart så blev min chef inte glad, men skällde inte ut mig heller. Han skämtade till om det att han skulle dra av det från min lön. Men jag vet ju att glasen är gratis :p haha San Miguel som sponsrar... :p

Men hursomhelst, ber om ursäkt till vänner som har vart med mig som har känt av ilskan, att jag fräser ut saker och ting. Irritationen från igår har än inte gått ner, som man säger på canto "mm fann hei" !! det är ju inte det, försökte vara snäll, men URSÄKTA att jag hör dåligt. Du har det verkligen lätt för dig att få mig avsky dig, inte första gången och antar att det inte är den sista gången heller... grrr!!

Tidigare idag innan jobbet så var jag i Kista och hämtade upp min mp3, som jag glömde sist jag jobbade där... vet snart inte vilken dag det är. Men vet att det är måndag imorgon och att det är kaos på restaurangen under lunchen då... förra måndagen så vart det slut på bestick, tallrikar, vatten ,saft... lalal... så ska väl ta och lägga mig om en timma eller så...

Sen chefen gav mig en hel pringles Rice Infusions sen 70 kr i dricks, sen så hoppades han på att nästa gång jag jobba så skulle jag fokusera mer på gästerna, men var verkligen inte på humör idag, något som verkligen var fel av mig!

That's all... lite långt, lite kort... men orkar inte skriva mera... :p

Puss!


Inga kommentarer: