tisdag, augusti 11

Ga'damn it... I'm really feeling that I need a break right now, my headache is going on again and my stomach doesn't feel good I think that the stress is on top again! Fuck it!

Well, I can't take it anymore, gettin more and more tired for everyday of workin' right now...
Tja, jag vet inte, kanske jag inte ens borde träffa vännerna efter jobbet, då jag blir mer slut för varje dag som går... : fast när jag tänker efter, om jag ska vara en "snäll" flicka, så lär jag bli lat och vilja sova såfort ja kommer hem, men vill verkligen inte gå och lägga mig redan vid 18 tiden, den tiden som jag tror att jag kommer hålla mig uppe till längst om jag sitter hemma.

81 days left, til' im flyin away again... i really think that i need to be a steward, haha then i will get paid by flyin to different countries :p

Inga kommentarer: