torsdag, augusti 20

VÄSKA SÄLJES!

So FOLKS! I've decided now... efter att ha varit en shopping galning så har jag bestämt mig för att lägga ut några grejer på bloggen... så om du/ni är intresserade så kan ni ju alltid maila eller skriva en kommentar på bloggen :)
Jag har en vana av att shoppa massa, absolut ha det jag älskar, sen när jag kommer hem så ligger det bara... så såklart är grejerna oanvända!





Exempel denna vita väska, med detaljer i guld...
Finns lås på sidan tillsammans med en "gömd"
nyckel om du känner för att låsa väskan.
Stilig väska, perfekt till fester och liknande,
sen att någon annan har en liknande väska,
är chansen väldigt liten, då den kommer från
asien :p Väskan finns endast i ett exemplar,
soo... hurry up!

PRIS: 400 kr
Porto plus emballage tillkommer vid leverans via post! =)

PS! Fler väskor, klädesplagg kommer komma upp på bloggen om detta funkar bra :p Åker ju snart till Thailand/Hong Kong igen! ;) DS!

Inga kommentarer: