måndag, augusti 31

Whoah! Efter gårdagens knassömn så somnade jag till slut... kl 4 på morgonen. Och sitter här med öppna ögon med en ny "roll" i mitt restaurang jobb, det är nämligen så att vår vardags-lunch-diskare har fått lite problem inom familjen och är därför tvungen att åka hem till HK med en gång... tycker att det är väldigt synd att det ska hända då jag känner personens son också :/

Men, hursomhelst. Pigg är jag iallafall, en stund till haha får se hur det blir :]

Well, jag har tänkt på saken, det är bara för klokt för att vara sant, lika bra och släppa det, synd gubben du som jämnt klagar på att det är jag som inte alls tycker om dig, sen nu när det väl hände, så vart det skit igen, men skitsamma, du har ju inte fått reda på det än, och tror att än så länge du inte gör det så är det precis som förut, med all dess samtal och vänskap?

Taaack Gladys :) För att du gick med mig på asiatfesten i lördags, beundrar ditt tålamod! Taack tusen tack att du hjälpte mig o fixa mitt hår, övertalade mig att fixa mig, byta om till lite mer festligt än vardagligt.

SUCK* Det är snart bara 2 månader kvar, innan jag drar iväg. Varenda dag som går just nu räknas för att varje vaken timma är pengar och det har jag insett nu! Så det är bara och klappa iväg arslet snart för att diska som aldrig förr haha! Sen om jag ser dig sen... ahapp det är väl bara och låtsas som ingenting har hänt =)

Pusselipuss!

Inga kommentarer: