onsdag, september 2

Så, nu kan jag andas ut ordentligt :) Franks Ur har inte ens hört av sig längre så jag har bara fått för mig att det inte blir något jobb där.. Så synd att jag hade tackat nej till ett annat jobb på deltid hos en kompis, (som tydligen inte vill ha något med mig och göra längre, efter...?)
Så då blir det typ heltid inne i restaurangen och har fixat fram ett schema där jag och hang delar på mellan morgon och kvällspass, lite beroende på hur hang jobbar i donken. :] Så i början av schemat blir det kanske lite knas men, vi kommer upp med det snart, trotsallt första gången jag gör ett arbetsschema för mig och andra haha! I början kommer vi typ ha ledigt en gång i veckan, sen om vi verkligen känner att det inte funkar med denna sprängfyllda schemat så har vi ju en lösning :) en kompis till mig, gladys, vill ha extra arbete så får se hur det går :) hon skulle kika förbi antingen imorgon eller på torsdag hur jag jobbar så att hon själv vet vad hon ska göra :)

Men just nu ser det ut såhär för mig iallafall :]
måndag: 10-15
Tisdag : 10 - 22
Onsdag: 17-22
Torsdag: 17-22
Fredag: 10-15
Lördag: 17-22
Söndag: SUSHI MED MARIE? :)

Justja! Får önska Thuy lycka till på arbetsintervjun imorgon som inte gick så bra idag... :/
Och sen... hm, aa när arbetet är lite mer stabiliserat och kroppen har vant sig lite mer så kommer det tog vara en massa måla hemma, sen ev. tapetsering. Oh jaaa.. DON fyller år snart, dags och haffa mig fram en present, fick ett ganska bra tips från kocken, men det skall jag inte avslöja, får kika en snabbis imorgon om jag hinner, annars får det bli på söndag hihi :]

PUSS!!

Inga kommentarer: