måndag, september 28

SAMMANFATTNING; HELGEN!

Woho, folk lyckades få mig ut ur hemmet för en gångsskull :p haha jag som vart så lat och bara ville bara hemma, nej men det lät intressant. Så i fredagskväll...

Åkte jag ganska sent till Marie, där jag möttes upp utav Michel, Po och Marie (stackars marie som var på humörsvängningar...) såg att killarna hade ganska roligt med att kasta bär på varandra ;p haha så vi fortsatte till högdalen med buss därifrån till fittja, gick till rex där grabbarna satt och drack. jag tror nog situationen mellan mig och mitt ex blir bara bättre och bättre, vi har nog aldrig trivits så bra tillsammans i samma rum, med annat sällskap. Skönt!

Så sjöng karaoke där, drack, stackars jeff som måste köpa massa batterier dagen efter! anledningen var väl att vi var så karaoke-sugna att vi fick ta all batterier vi hittade, från klockor, fjärrkontroller, guitarr hero, de som låg i lådan haha fatta va jobbigt :o

Vid 2 tiden så blev Marie trött, så grabbarna lämnade oss i stationen, där vi stötte på snorungar i tunnelbanan. Jag som inte brukar vara i Fittja, vart smått litet rädd när våra pojkar inte syntes längre från stationen... Men Marie verkade inte ha några som helst problem med och jaga iväg de genom och kalla de för pedofiler haha hur gick det till?

Jo, några pojkar som kommer fram och verka vara intresserade av det vi gör, så kommer Marie...
-Men lägg av, jävla sextonåringar!
-Inte alls! Vi är faktiskt 21!
- :O:O JÄVLA PEDOFILER!! Vi som bara är 14!!

En fördel till att vara en asiat eller? hahahhaha

LÖRDAG!

Trodde dagen skulle bli ganska lugn, men brorsan ringde och sa att familjen hade kommit ner till sthlm och att det vart födelsedagsfirande hos honom, hade totalt glömt bort födelsedagen, så det vart inte mkt mer än att springa ner till stan och köpa den presentkortet han ville ha. han är rolig han först när jag frågar vad han vill ha säger han: -presentkort från stadium räcker, hundra eller nåt, tanken som räknas ju syrran! så köpte ett på 200 mina sista pengar.

Han var väl ganska glad när han fick den, men idag (söndag) när vi var i Kista, så öppna han kortet igen, - jaha var det 200 i kortet. sa lite tyst för mig själv mm.. mina sista pengar, är du glad nu? då säger han... - duu! du ska nog inte säga så mycket, din födelsedagspresent kostade mig faktiskt 600 kr! såklart så visste jag att han skulle säga det, så hade redan tänkt ut svaret: - yes, som 5 personer delade på. Inte då säger Don. Inte? Vad hände med att presenten var ifrån dig, Cissi, Daniel, Ryan och Jacke? Eeehh... han vart tyst sen och somnade haha!!

KRÅNGLIGT MED PRESENTER! Men man blir glad utav de när man får de, inte sant? :)

Inga kommentarer: