fredag, september 25

Yees, nu är även boendet bokad och klar :) lite litet, men jag trivs där iallafall :)
Vaknade imorse med världens smärta i halsen :/ fyy... inte bra. jävla nässpray! aja, hoppas att det går över snart *snyft*

Bara känner på mig hur roligt det kommer bli med november-resan kommer träffa folk i thailand OCH i hong kong, nej inte samma människor :p

Sen syster ringde hem igår :) hon föreslog att jag skulle flytta hem, mamma vet ju om hur mycket jag bara vill bort härifrån ett tag, så syster ville att jag skulle till hennes jobb och jobba... men hur ska det gå till? visst mitt kantonesiska är kanske bättre än vissa andra här i sverige (ungdomar) men, det betyder ju inte att jag kan hälften av mitt språk, på tal. inget snack om läsa och skriva... : well, i'll keep tryin!

Pusspuss! Ska städa lägenheten nu och sätta på högtalaren för fullt!

Inga kommentarer: