söndag, oktober 4

Längesen jag mådde såhär dåligt efter en kvälls drickande! Fan mitt huvud, såå ont sen jag åkte därifrån att jag bara var tvungen o hitta någon o luta på under bussresan hem haha, o det gjorde jag ju såklart! :)

Kom hem kl 3 imorse, trodde verkligen att jag skulle sova som en panda, men nej istället så ser jag ut som en panda hahah svart under ögonen helt drogad, a sen mullig det har jag vart ganska länge nu hahaha

Men tackar BILLY för gårdagens kväll, det var roligt, längesen jag kände mig så barnslig :p apropå barnslig, haha, så finns det ju gränser, jag går med de jag kom med och sviker inte mina vänner pga någon annan instressant person i samma rum! Eller så lär man väl sig bara och säga sanningen? hahaah

Gjorde så ont i ögonen idag, så det blev av till apoteket för att köpa ögondroppar, mina ögon var ju så röda och smärtsamma, brukar inte vara så efter att jag inte har sovit? Vad har hänt med mig? Dags och pensionera mig eller? hahaha

Men idag så är det Michel's födelsedag! :) var ute där jen jobba och käka där, konstigt nog så beställde jag fried rice, och ännu konstigare att jag bara åt halva tallriken o lämna resten kvar :p
Grattis igen Michel! :)

Ögonen skriiiiker av smärta dags och lägga mig! PUSS

Inga kommentarer: