torsdag, november 12

KÄNSLOMÄSSIGT

och så har vi kommit hit igen, den delen där vi argumenterar mot varandra och när det kommer till pengar, så blir hon bara svart i ansiktet precis det som hon lovade mig att inte göra hemma i sverige. därför jag lovade att komma med...


jaa det handlar ju såklart om min mor. jag visste att jag inte skulle ha följt med henne och bara jobbat hårt hemma i sverige istället. men jag trodde verkligen att ens egen mammas ord kunde litas på... men hade tydligen fel. och nej, det kommer inte bli fler resor med henne igen. vill flytta ut, men har inte råd... ska försöka hitta mig ett heltidsjobb ganska snart, så har jag cashen till att betala hyran suck* om jag inte söker till socialen snart, för den goda kurvan har nog precis börjat vända sig mot botten... IGEN...

Inga kommentarer: