fredag, november 13

Okey det är cirka 12 timmar kvar tills det är dags och åka vidare till nästa land i asien. Med cirka 200 baht kvar på luren i mitt gamla kort, som kommer spärras strax försöker jag slösa det på en kompis som också är i thailand... satt och ringde en annan kompis idag, men pinsamt nog så vart det tysta stunder i telefonen och var till slut tvungen och skylla på att jag skulle göra nåt och avsluta samtalet med ta hand om mig så syns vi i sverige! :)


PINSAMT PINSAMT PINSAMT!

men satt och målade naglar min naglar rosa igår och höll på att klistra dekorationerna på dem... de lossnade inte i sömnen iallafall, utan när jag skulle prova ett par skor istället :( sen så har jag ingen nagelborttagare heller så det får bli lite crazy naglar till hong kong, men man ser inte på långt håll som tur är :D


aja, nu börjar duschen bli ledig så aa ska duscha, kolla på serie sen fortsätta undersöka internet ;)WOOOOH!

Inga kommentarer: