onsdag, december 9

DUMPA HONOM; han vill faktiskt inte ha dig...

... heter den boken som jag har fått låna av Marie. Den är skriven av samma gäng som låg bakom tv-succén Sex and the city.



Tycker att boken är lite elak, men vad säger man? Det är inte förrän man är elak, någon tar en på allvar... och det vet jag efter egna erfarenheter att det är sant!



... Visst, han säger att han har mycket på jobbet. Att han inte haft en chans att under hela sin vansinnigt stressiga dag lyfta på luren. stressigt bara. Skitsnack! I mobiltelefonernas och kortnumrens era är det praktiskt taget omöjligt att inte ringa dig. Ibland ringer jag upp folk rån byxfickan utan att ens mena det. Vi försöker få er att tro något annat, men vi karlar är precis som ni. Vi gillar att ta en paus i vårt hektiska liv genom att prata med nån vi gillar. Det gör oss lyckliga. Och vi gillar att vara lyckliga. Precis som ni. Om jag gillade dig skulle du vara ljuspunkten i min fruktansvärt stressiga dag - som aldrig vore så streessad att jag inte kunde ringa dig....

är ett av de exemplen som finns inne i boken och när de har fått dig att inse det hela, så kommer de ju såklart inte bara låta dig gråta massa nu när du har insett sanningen... men den är faktiskt värd o läsa! ska visa mina kollegor snart när jag kommer fram, för jag ska jobba idag! :D

Efter att ha sovit drygt 3-4 timmar inatt... i'm still happy for ma phonecall last night (?)

Inga kommentarer: