måndag, december 14

INFÖR 2010

jag vet inte varför. men av någon konstig anledning så ska det varje gång, strax innan årsskiftet, bråka med vänner, bli dumpad av killar etc. är det så gud vill ska hända med mig? att jag ska lämna de dåliga människor med år 2009?

fan jag behöver verkligen prata med dig... jag tror nog just i denna moment är det dig jag litar mest på, men att få höra och läsa något så hjärtekrossande, det får mig att falla i bitar. visst jag är inte på samma nivå som jag var innan men tänk också på att jag inte är så inne i dig som du tror att jag är... eller som kanske andra tror att jag är? jag försöker verkligen lära mig av mina misstag, att inte sitta fast vid folk. hur svårt är det inte att kontrollera sig av att inte ringa, inte blogga om han, inte skicka sms? ... när man väl saknar den personens närhet? det är inte bara för att jag saknar honom, utan som person... jag har alltid varit lätt beroende av människor, vänner eller mer än vänner.

ni som inte känner mig, sluta döm mig för den ni tror att jag är, lär känna mig innan ni dömer mig, fast ni kan väl ta er i arslet om ni bara vill lära känna mig för att ta det beslutet... !

Inga kommentarer: