tisdag, januari 19

Heej :)

Träningsvärken sitter fortfarande kvar i rumpan, men inte mycket man kan göra åt saken när man inte gör något åt det. Jag vet, jag är lat... :

Idag så var det planerat att jag skulle dra till Gullmarsplan för att leta upp en ungdomsmottagning för att förlänga receptet... hhm.. mitt har ju tagit slut, redan gått ett år nu. Och sedan så hade ja tänkt o passa på å handla lite mat i högdalen å kanske slänga till en sinegang idag?

Sen så under tiden man lagar mat så äre dags o städa, hitta ju jätte mycket dammråttor :s å OM jag pallar efter det vilket jag inte tror att jag gör med tanke på hur ont jag har i mina ben och axlar så vare tänkt att jag skulle gymma? haha

Justja, måste ändra på mitt telefonsvarare, å sen leta efter nå solsemester i april åt mig o nam :)

Kisskiss! :)

Inga kommentarer: