söndag, januari 24

igår så var det jonalyns födelsedagsfirande, drog mig dit mot kvällen och passade på att vänta in gladys som slutade jobbet precis. det var väl lite trevligt... men nästan alltid samma människor som är där...

skulle dra vid 2 tiden, men fick ej så krigade mig ut vid 4 istället i sällskap med ben. vart lite tjafs med exet mitt men han lyckades iallafall, göra så att jag kommer unvika honom i fortsättningen ännu mer. look, u made it!

a helt slut nu, vaknade vid 15, köpte en pizza .. ja där borta :p däckade efter pizzan, sen vaknade typ nyss när jag fick mitt samtal från giang. :

men annars inget och tillägga förutom att jag är ledig imorgon, då jag trodde att jag skulle jobba hahah .. och sen så beundrar jag folk hur de vågar komma med till en fest, helt jävla objuden. SUCK

well, that's all folks for today... im off... önskade att jag kunde ha fått en mysig söndag idag med :(
men men...

Inga kommentarer: