fredag, mars 12

?

det har tidigare vart nåt tjafs mellan mig och min killkompis om min mobiltelefon som jag inte fått tillbaka... ja som e typ 1-2 år gammal men det är ju struntsamma...?
får sedan meddelande av hans flickvän som frågar om jag fått tillbaka den än?

HK08: nej det har jag inte? hur kommer det sig att det är du som frågar och att det inte kommer från han själv?

c-ia: klart jag har rätt att fråga för ja va hans tjej,..ja har sett en mobil och jag frågade vem det va och då sa han att dt va din och han sa att han skulle lämna tillbaks den,. då undrade jag bara om du har fått dn,.eftersom du säger att du inte har fått den då väl ha slängt dn lr sålt dn ,....

HK08:okey, så du har sett den det är väl bra det :) men att du har rätt o fråga mig om min mobil för att du är hans tjej är väl ändå en dålig anledning? han sa till mig att han glömde telefonen i england eller något. men eftersom jag inte har fått telefonen än så skitsamma han kanske har sålt den, men han har definitivt förlorat en vän för det.

c-ia: va,.,e d dum i huvet lr,.,.haha,.,.e d kines lr blondin ,.,.haha,.,.trodde att kineser var smarta,.,...allt du säger har ingen mening,..hur behandlar du din kille...du e fan handikappad och tänk md huvudet,...du e fan fukking ett skämt!

snacka om att människan har nåt konstigt i huvudet... :

Inga kommentarer: