lördag, mars 6

FLEMINGS

Yess, som sagt drog iväg till jobbet igår vid 22 efter middagen, det var typ rena kaoset personal överallt, nya vakter, nya personaler... eller de kanske har jobbat där tidigare än mig men jag har inte sett de under mina 3 månader jag jobbat där :p

Det var väldigt intressant och pirrande med 90 tals musiken, fick tankarna tillbaka till när jag gick i skolan i Nyköping, när man gick på disco där och grundskoledansen var såååå inne! :p
Jag hörde allt möjliga låtar igår, barbie girl med aqua, everybody - bsb, sen britney remix... drömhus - vill ha dig hahaha you name it! men det vart väl ändå 200-250 pers :) impressing.

Nästa vecka bjuder de på E-type! We'll see ;p Men helgen efter det tycker jag att de har ett väldigt spännande tema: MJ look-a-like tävling :p så kommer de spela massor av hans låtar hihi :) inte nåt fan direkt men det kittlar under fötterna när låtarna sätts i gång på höööög volym :p

Inga kommentarer: