torsdag, mars 25

HEEELG!

minuterna tickar ner för en stressig helg! *phew!

fredag; jobbar från 11-16 i Kista sen däremellan hade jag tänkt och dra till Joday då jag har räknat ut att hon är ledig just den dagen så jag kan ta och vila mig... för jag hinner kanske vila mig 1 timma om jag är hemma å kommer bli ännu mer slö! :

sen från 21-03.30 jobbar jag på flemings (förra helgen var heeelt sjuk, så kan typ gissa hur det ser ut till den här lönehelgen!)

lördag; dags och fixa riskettan! ska sitta o kolla på en film om varför man inte ska göra vad i trafiken i typ 3 timmar skulle jag tro? från kl. 10 på morgonen... i farsta.. (GREAT! som om att jag inte kommer somna framför filmen! å nä de hade ingen annan tid!)

son fyllde år så han skulle ha nå inbjudning hemma på mat o dricka. men för mig blir det såklart bara mat och sen tralla iväg till jobbet... inget nytt.

sen blir det o jobba från 21-03.30 igen...

och på söndag så kommer det kännas som om att jag vore bakis, fastän jag inte har druckit :s

[det kommer bli ett par powernaps under helgen! det är inte alls roligt för kroppen!! :(]



Inga kommentarer: