måndag, mars 8

Kanske har passionen för mina krämer lagt av, och istället har min passion för musiken stigit istället? För, jag känner precis som förr, att man längtar tills man jobbar igen :)

Men en sak måste jag bekänna, 90's suger... Förlåt, inte för att kritisera, men det är verkligen inte min grej... Första två låtarna så beundrade jag er... men sen så blev det bara för mycket. Under 90 talet spelades många olika sorters musik, men att ni just fokuserar er verkligen på Aqua, Backstreetboys, Britney Spears, Drömhus... det känns lite overkligt. Sen de 200-300 ungdomarna som trallade in där som sitter och bråkar med mig om att få 10 kr billigare? Samtidigt som att de bjuder på en dans om jag tar in en tia mindre? Inte klokt! Typiska 18 åringar : känner mig hur gammal som helst ...

MEN något som jag älskar, är klubbens CrazyDaizy, folket är alltid underbara, finklädda, kramgoa och har alltid ett leende när de kommer och när de går! Musiken... jaa... som en kollega påstår... arbetsskada... hahaha sitter och sjunger till musiken :)
Slänger in en låt som jag inte kan få nog utav :p

Inga kommentarer: