söndag, mars 28

KAOS HELG!

Jaa.. min helg har typ tagit slut på min energi...

FREDAG:
11-16 BS i Kista
17-20 Stan med kompisar
21-00.40 Jobb*
Kom hem: 01.45

LÖRDAG:
10-13 Riskettan i körskolan/farsta strand
14-17.30 SOVA!
19-20 Kalas hos Son!
21-04.30 Jobb!
Kom hem: 06.00 enl. sommartid.

Räkna ut själv om jag är helt död... sen plus att jag har jobbat med min feber båda dagarna : Och jag som trodde att jag skulle orka festa efter jobbet hahah men nää dog efter kl tolv... sååå mycket folk på jobbet! Fick hoppa in i garderoben efter kl 1 :s

* = Jag personligen tycker inte om när folk överdriver och drar lögner. Så när någon tkr sig överdriva något... så ler jag bara inombords när karman vänder på det hela.
Hursomhelst, fick sluta från jobbet 1½ timma tidigare var för att det var tomt på andra klubben bredvid eller aa de fick väl 5 st till tolvslaget så chefen ville att den nya tjejen skulle lära sig å stå i kassan mera :) så jag fick gå hem o vi hade våran lilla deal ;)

Inga kommentarer: