måndag, mars 15

LÖGNARE!

Exakt vad är det människor inte förstår från det jag säger? Jag hatar, hatar lögnare. Det spelar ingen roll om den är röd, grön, svart eller vit. Jag blir bara äcklad av sådana personer som ens försöker att ta en plats i mitt liv, ärligt talat jag vill spy för varje gång jag ser sådana som dig. Det går inte att rädda. Det finns en anledning till varför jag inte hör av mig längre till varför det inte finns något att säga i våra telefonsamtal, det finns en anledning till varför det inte är som innan; jag upptäckte vem du egentligen var.

Det finns absolut inga konstigheter i det hela. Oavsett vad du säger; det enda jag kommer att höra är lögn, lögn, lögn, lögn och... lögn! I början så övertalade jag mig verkligen att det var jag som misstog mig informationen. Att det var jag som hörde fel. Men efter att liknande händelser upprepar sig så har jag inte mycket mer att säga än å ta farväl till vänskapet.

Men nu ska jag ta och göra nåt vettigare än att ödsla tid och tankar på dig! Tänk på saken!
Jag har inga som helst problem på att förlora sådana som du, speciellt när jag redan har gjort om proceduren med sådana som du!

Inga kommentarer: