måndag, april 12

SJUK

yes, fjärde gången på fjärde månaden utav året... great!
men denna gång mycket annorlunda än de andra gångerna, känner mig helt uttömd... ingen energi alls för att ens sätta mig upp när jag vaknat...

tänka sig o vakna med slem från näsan till halsen och inte kunna andas såfort jag börjar komma tillbaks till medvetandet efter en 8 timmars sömn, inte roligt!

så det blir och ställa på alarm senare ikväll och sedan ringa till vårdcentralen imorgon och sedan tralla dit med mitt frikort... fan att ha frikort vid 20 års åldern är fan inte roligt, vilket jävla problembarn jag är!

(och för er som inte vet vad frikort är så är det typ som en remsa som man stämplar för varje gång man får till läkaren... o om man uppnår 900 kr så får man gå till läkaren helt gratis från o med första besöket.. grattis jag lyckades fylla kortet på mindre än ett halvår! ... dock med lit hjälp ifrån min sjukgymnast... )

Inga kommentarer: