söndag, maj 9

LÖRDAG!

hey! ;)
ikväll blir det ännu mer jobb, fast på bolero som garderobare ;) gårdagen var helt okey, vi utökade oss med två kassor som delade på den långa kön när den väl kom! jag stödjer den idén till 100%! men men... igår så hände något otroligt tråkigt! en gubbe som skulle fråga om entré priset frågade mig istället hur mycket jag kostade. jag antar väl att jag själv var så pass trött att jag inte ens orkade bry mig om han... så pallade heller inte med o ställa upp nå scen.

fick rekrytera in en kompis till jobbet, efter 4 red-roosters blev han speedy hahaha "juanito" älskade hans arbete, vilket är något som är bra, så blir inte chefen besviken på mig heller :p

well, nudlarna har jag käkat upp skall jobba om en timma, ska hämta upp resten av tvätten sen tagga till city och ta väl hand om kläderna! :D

CIAO!

Inga kommentarer: