torsdag, maj 13

ONSDAG!

satt och chattade lite med en kollega från klubben, han skulle jobba på sturehof ikväll å ville att jag skulle plocka med marie dit... så messade henne och hon undrade när jag skulle börja röra på mig, fast som tur var så var jag redan ombytt å sminkad :)

åkte till östermalmstorg och känner mig heeelt vilsen, där har jag kanske vart 3 gånger i hela mitt liv.. 1 gång när jag och en kompis fotografera ute en kväll och 2 gånger med mamma när hon skulle köpa sin väska : så det stället var verkligen inte jag!

till slut så kom vi till ett ställe som marie peka på, 23 års gräns, men så sa vi att jag hade lovat en kollega att komma dit och sa att han hette gustav haha
och det värsta va att han släppte in oss... efter en drink och några sms så misstänkte vi att vi satt på fel ställe... frågade snubben bakom oss vart vi var, stället hette; East jaha vart ligger sturehof då? andra sidan gatan sa han... hahahaha så jävla misslyckade vi va :p

gick över gatan, lång kö, mycket folk, kom in dit kvart över tolv, och så kör vi samma grej, 21 års gräns, men vi skulle hälsa på en kollega.. han heter gustav. och de släpper in.. HAHAHA :p
men vi såg han till slut, fast han va ganska upptagen, fick varsin öl, men marie dricker ju inte öl, så hon gav typ bort den till killarna bredvid och så drog vi när vi fick ett samtal från hennes bror. Tog tunnelbanan, träffar hennes bror som hoppar på i mariatorget. Vi sitter sju pers i en liiiiiiten balkong, med stolar alltså :p tappar drickor, och jag börjar gäspa massa efter en stund och orkar ju tillslut inte mer, kollar när tåget hem går :) va ju snart så det var bara å säga hejdå så fick jag sällskap av hennes bror :) trevlig var han :)

Inga kommentarer: