måndag, juni 14

VISSTE DU ATT...

*feta människor brinner snabbare än smala under en kremering? just på grund av kroppsfettet...

*om du är stressad en hel vecka, sover knappt och sen tar en tupplur en timma och vaknar så kan du bli av med rösten? - inte? det hände mig!
har fanimej inte lyckats prata normalt 4 dagar nu! shit!

är jättetrött just nu, men kan ändåså inte sova nu när det enda jag gör är att hosta såfort jag lägger mig :/ röksugen och vet att jag kmr lugna ner mig, men såfort jag slappnar av sen och ska sova så blir det ett helvete :/ såå lika bra och låta bli tror jag!

öppning på tisdag... allt är väl typ okej... imorgon ska jag kladda ner allt på hur man värmer upp deras konstiga maträtter... får se hur jag pallar!
men nu har tjejerna kommit hem iallafall! :) ska få träffa gladys imrgn wohoo!

nää måste sova oavsett upp om 4 timmar! fuck..

Inga kommentarer: