fredag, september 24

FÖRKYLNING - DAG NUMMER FEM.
status - inte alls bra.
Fortfarande lika sjuk som de andra dagarna och tvingade ut mig till cafet idag iallafall, mamma ville ha lite tid hemma och fixa till rätterna till cafet, e väl inte så mycket annat än att tralla ut när jag vaknat men problemet är att jag har sovit sjukt dåligt under dessa tre nätterna, vart hur trött som helst vid 20 tiden och gått och lagt mig då med hopp om att jag skulle få sova minst 12 timmar i sträck, så duktig som jag har vart andra gånger liksom :) men nää :( vaknar vid tolvslaget av antingen nysning eller hosta och så ligger jag där... klarvaken :/

Så imorgon gäller det! Kollade metro idag, suck... felannonsering såklart...
FREDAGAR o LÖRDAGAR 20-03.
Fredag:
Fritt före 23. Åldersgräns 20.
Lördag:
Fritt före 21. Åldersgräns 23.

Det stämmer inte alls för fem öre när det gäller fri entren iaf. sjukt. men jag är fortfarande jag hahaha reta upp mig mer, kommer inte bli bra :p

Hursmhelst var inne på min andra promenad för denna vecka idag från St: Eriksplan/Fridhemsplan - City, kändes sjukt bra förutom att jag typ var nära på att svimma.

Ronnie kom förbi cafet så efter stängningen så gick vi, mådde sjukt dåligt innan, men försökte iallafall, var typ tvungen och vila strax innan där man går in till tunnelbanan vid city, huvudet snurrade och jag var jättehungrig. Kändes lite onödigt o köpa mat ute när jag visste att det fanns hemma. Redan där hamna min aptit för middagen helt upp och ner, trots hungern och jag mådde skit hela vägen hem, la mig på soffan, ville direkt typ in på toa, även om jag typ inte ätit något på hela dagen men nä.
Sen mor min gick och la upp maten till mig och det kändes så hemskt och behöva tvinga i sig maten... åt upp allting.. satte mig i hennes rum och verkligen kände att maten inte gick ner, men höll mig lugn.... sen orkade inte hålla mig vaken så gick o lade mig o så sitter jag här, aptiten igång men kan inte sova :(

Inga kommentarer: