onsdag, september 22

FÖRKYLNING

Somnade om för andra gången idag och bara vaknade upp av något saknade... men har fortfarande inte fått grepp om vad det är. Eller jo, jag vet säkert, men tillsammans med min envisa, så vet jag inte.

Jobbet ringde precis... angående om en dubbelbokning av personal. Så att en utav mina skulle ryka nu, så som tur var så har jag för mig till 70% att jag endast bokade människan på fredag och sa vi får se på lördag om vi behöver dig också. Skickade iväg ett sms nu och frågade han vad jag hade sagt för bokning till honom... så får se hur han svarar. Vore dåligt av mig att boka någon och sedan avboka, tycker egentligen att han som står över mig borde ha tagit den smällen och tagit båda, men får se som sagt vad han svarar.

Jag funderar på en promenad, men det är så mörkt ute men jag känner verkligen att jag behöver gå lite, jag som vart instängd hemma hela dagen. Sitter och äter nu och all disk är avklarat förutom de som jag kommer använda nu.

Förivrrad som alltid, inget nytt. Vill ha ett svar, men ändå inte. Jag är verkligen inte den personen som ska gå och konfrontera människor, blir så skakis av sådant :s



Inga kommentarer: