torsdag, oktober 28

KNASIGT

Åkte in till stan ganska sent, handlade lite på medlemskvällen på hemköp.
Sen så satt hela högen på bolero, och folk kom efter varandra så vi satt där och pratade, det var riktigt roligt :)

Efter en timma eller två så ville folk dra så några av oss drog vidare till donken (eftersom subway var stängt, jag som var så sugen...)
Sen så tåg vi bussen till Fridhemsplan, träffade på Lalaine så hon kom med oss till Nivå :)
Satt där i några timmar också... Typ där bestämde jag mig för att jag skulle hem, men Po och dem kom, de ville ut och jag verkligen ogillade deras tillstånd då, men de såg ganska roliga ut, sen lärde känna en kille som pratade som min gamla kompis Jacque :D

Men vi åkte vidare till Tcentralen, och gladys fick träffa sin älskling i nån minut, åkte med oss till Gullmars för att han ville äta, och på nåt sätt så ville jag sitta kvar i hagsätra tåget och konstigt nog så hörde jag inte ens stationerna emellan och hamnade i Svedmyra. Så det var inte så mycket och göra förutom och leta efter hållplatsen där nattbussen skulle gå...

Kom tillbaka till Gullmars där Gladys och hennes älskling satt... sen tog vi bussen hem till Skarpnäck. Gud vilken lättnad och få komma hem! haha

(och tydligen så sa gladys att jag pratade i sömnen inatt... på både svenska och engelska hahaha)

Inga kommentarer: