måndag, oktober 18

MÅNDAG

Erica ringde och väckte mig idag, hon ville lunch-dejta, tänkte att det var väl lika bra och gå upp inte träffat bruden sen i somras och då var det ju bara en kort stund. Så, det vart in&out i hötorget på "stans bästa pizza" tyckte väl inte att det vart nåt speciellt, lite smått stressad för att hon bara hade 1 timmas lunch och det var trångt o alla platserna var upptagna :/

Vi gick förbi buttericks, funderade på att köpa maskerad grejerna till den 30e, men det återstår fortfarande till om jag får ledigt eller ej, väntar på att kära gladys ska fråga först så kan jag typ fråga veckan efter hade jag tänkt. Om det blir av så fundera jag på svart outfit med nå svans och diadem med en fluga mwahaa lite simpelt, men ändå utklätt och lite extra smink på :)

Frågade sällskapet om han ville me och han sa att han skulle så, det blir säkert extremt roligt! :D

Inga kommentarer: